Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

30 Oktober 2012 | Nederland, Helmond

Hey hoi,

Nou ik ben al weer meer dan een jaar in terug in Nederland, dus de hoogste tijd voor mijn nieuwe avontuur ;-)
Ik heb het mezelf dit jaar wat moeilijker gemaakt. In plaats van een lange reis, ga ik met drie verschillende kleinere reizen mee. Op zich maakt dit niet uit, maar het nam nogal een hoop geregel met zich mee. De reis in Tasmanië had namelijk lange tijd niet genoeg aanmeldingen om door te gaan. Gelukkig werd er begin oktober besloten dat deze reis door ging (nadat ze me eerst twee uur ervoor hadden laten weten dat deze niet door ging en ik flink baalde, maargoed..) Maar ik heb de factuur pas afgelopen woensdag gekregen (en uiteraard gelijk betaald) met het gevolg dat ik afgelopen donderdag pas mijn reispapieren kon ophalen.
Maargoed alles is nu gelukkig geregeld en mijn backpack is gepakt, dus ik ben er klaar voor ;-) Ik zal weer proberen zo vaak mogelijk hier een berichtje te posten, maar zoals ik al eerder zei kan ik niks beloven en is geen nieuws goed nieuws ;-)

Bij deze nog ff mijn vluchtreisschema (en het is de moeite)

Woensdag 31 oktober

Christchurch - Auckland NZ 0510
Auckland - Hong Kong CX 0198
Maandag 3 december
Hong Kong - Amsterdam CX 0271

Dus ik denk dat ik na deze vakantie mijn vlieguren er voor dit jaar wel weer heb opzitten ;-)

Nou hopelijk tot snel

• 30 Oktober 2012 - 19:15

Ome Jan:

Hey Amy, alvast een goede reis gewenst, we zullen je uiteraard weer volgen via deze site..
    Veel plezier en geniet ervan!
    Mocht je nog een mooie duikstek tegen komen, gewoon weer even in het water plonzen...(en een fototje nemen!!)

Groeten...

• 30 Oktober 2012 - 19:50

Glenn En Annette:

Lieve Amy,

Wij wensen jouw weer een goed en gezellig avontuur!
    Houd ons op de hoogte want jouw belevenissen lezen
    we heel graag!!

GENIET ervan meis en have fun
    Liefs van ons

• 30 Oktober 2012 - 21:37

Ron En Gerdie:

hallo globetrotter,

Wij wensen jouw uiteraard weer een geweldige reis met een hele hoop avontuur.
    we gaan je ook weer "volgen".
    dag lieverd tot in december

• 31 Oktober 2012 - 09:02

Tante Ilse.:

Hey Amy, IK wens je vanaf de Heikant ook een goede vlucht, en vooral heeel veel plezier en avontuur toe.

En ook ik ga je natuurlijk weer volgen en wachten op je foto's...

Groetjes xx

• 31 Oktober 2012 - 16:26

Sharon:

Hey sis!

Heel veel plezier en natuurlijk veel genieten ;)
    Denk af en toe is aan de thuisblijvers en zet er zo veel mogelijk leuke foto's op! haha

-XxX-

• 31 Oktober 2012 - 16:49

Ma En Pa:

Hoi Amy,
    Ook wij wensen jou natuurlijk een hele goede vlucht toe en heel veel plezier onderweg.
    Geniet er van en hopelijk krijgen wij weer veel van die mooie foto's van jou te zien.
    Dikke knuffel en wij denken aan jou.
    XxX Ma en Pa

• 31 Oktober 2012 - 16:49

Ma En Pa:

Hoi Amy,
    Dikke knuffel en wij denken aan jou.
    XxX Ma en Pa

• 02 November 2012 - 09:02

Tante Kitty:

Hoi Amy,
    Hopelijk heb je een goede vlucht gehad,geniet nu van Sydney.
    Het is weer leuk om je reis verslagen te lezen,wat kan je dat toch altijd leuk omschrijven.
    Ik ga daar weer volop van genieten.

Groetjes xxx tante Kitty