Dag 2 eerste vlucht - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 2 eerste vlucht - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 2 eerste vlucht

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

01 November 2012 | Hong Kong, Hong Kong

1 november 2012 8u (NLD 1u snachts) Hong Kong

De eerste vlucht zit er op. Hij was helaas niet zo ideaal als mijn eeste vlucht van vorig jaar, maar ja ik kan dan ook niet elk jaar naar bruiloftfoto's kijken he ;-)
Ik zat dit jaar naast een chinees, die volgens mij nit zo goed engels kon en ook geen behoefte had in een gesprek oid, dus ik heb dit ook zo gelaten. De vlucht had ook regelmatig last van turbulentie. Bij het opstijgen had ik gelukkig geen last van mijn oren, maar hij steeg dan ook heel heel langzaam op. Eerst moesten we nog een kwartier rondrijden, vooreer we bij de opstijgbaan kwamen en oook in de lucht konden we nog heel lang de kustlijn zien, daar waar we eerst naar het noorden vlogen en pas bij voldoende hoogte naar het oosten vlogen. Het landen daar in tegen was echt auw. Hij daalde heel snel, nog sneller dan gepland en daardoor zeer pijnlijk voor mij oren. Ik heb onderweg twee films gekeken en besloot toch maar om 17.30 te proberen te slapen, zodat ik nog zes uurtjes mijn lenzen ik kon hebben. Ook bedacht ik me dat ik mijn volgende vlucht maar beter de hele vlucht wakker kan blijven, aangezien het avond is als ik land in Sydney en ik anders mogelijk niet kan slapen. Nu heb ik uiteindelijk niet zo veel geslapen, maar ik heb wel gerust en hopelijk slaap ik " vanavond" goed. Van een jetlag heb ik volgensmij daarom ook nog niet zo veel last, maar mijn maag is weer hetzelfde als vorig jaar. Ze moeten mij dan ook geen warm ontbijt serveren (ja oke ik Nederland was het pas 22.15, maar voor mijn gevoel was het al ontbijt) Gelukkig heb ik nog wat broodjes in mijn tas zitten en is hopelijk vanaf morgen alles weer normaal ;-)
Eenmaal op het vliegveld wilde ik alvast mijn eeste verslagje op mijn site plaatsen. Er werd vermeld dat ik er maar 15 min op mocht. Dit was vorig jaar ook zo, maar als er niemand anders wilde, kon je gewoon langer blijven zitten. Helaas gooien ze je nu gewoon na 15min automatisch van internet. Dit had tot gevolg dat ik bijna klaar was en vervolgens eruit werd gegooid en dus alles kwijt was. Vandaar alleen mijn facebookberichtje (al hoewel dit ook niet al te makkelijk ging, want ik moest eerst op verschillende manieren bewijzen dat ik het wel echt was, door de vreemde server) (Dernet kwam ik er achter, dat de tekst toch bewaard was gebleven, gelukkig)

  • 02 November 2012 - 11:41

    Pa En Ma:

    Hey, wat vervelend dat er zoveel turbulentie was hopelijk gaat de volgende vlucht beter.
    Ook dat je maag weer snel in orde is anders kan het nog wel eens een lange vlucht worden.
    Veel succes verder en horen gouw weer wat van jou.
    -XxX-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

Deel twee

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Dag 34 Terug thuis

02 December 2012

Dag 33 De terugreis

01 December 2012

Dag 32 Christchurch

30 November 2012

Dag 31 Laatste tourdag

29 November 2012

Dag 30 Fox Glacier
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 29382

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: