Tweede vlucht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Tweede vlucht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Tweede vlucht

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

01 November 2012 | Australië, Sydney

1 november 2012 23.45u (NLD 13.45u ) Sydney

En toen was ik weer in Syney.
De tweede vlucht zat ik naast Dieter een Duitser die naar Australie ging voor de totale zonsverduistering 13 november om 8u sochtends (lokale tijd) en daar maar gelijk een vakantie voor en na te plakken. Ik heb geprobeerd de hele vlucht wakker te blijven, maar dat was niet altijd even gemakkelijk. Daarnaast hadden we ook deze vlucht weer veel turbulentie en had ik last van mijn oren. Mijn maag is volledig van slag en had zelfs moeite om mijn ben en jerry kookiedug ijs als toetje weg te werken. Hopelijk gaat het morgen beter, aangezien ik dan me waar aan de " gewone eettijden" hou.
Op het vliegveld was de douane deze keer een makkie. We kwamen blijkbaar heel betrouwbaar over ;-) Nog ff een goede daad gedaan, door twee Nederlandse mannen uit te leggen hoe een ATM werkt, waarna ze mij vroegen mee te reizen met de trein naar het centrum. Eenmaal in het centrum bleek dat hun de andere kant op moesten lopen en dat ik toch nog alleen te voet moest. Maar toen hoorde ik iemand zeggen tegen twee backpackers " Ik breng jullie wel naar Pitt streat, dat is makkelijker", waarop ik dacht; he daar moet ik ook heen. Wacht dan loop ik ff mee. Deze twee backpackers bleken uit Finland te komen en in het Wake Up hostel te zitten, waar ik vorig jaar sliep. De " gids" liep echter verkeerd, waarna wij besloten maar met zijn drieen op zoek te gaan. Algauw herkende ik waar ik was en dus hoe die andere twee moesten lopen. Terwijl we naar hun hostel liepen, kwamen we dat van mij opeens onderweg tegen. Wat een mazzel. Dus heb ik gewoon niet alleen hoeven lopen/reizen ;-)
Bij het inchecken deden ze nog ff moeilijk, want ik had geen voucher gekregen en dat had blijkbaar wel gemoeten. Gelukkig hebben ze gewoon een kopietje van mijn reisschema gemaakt en hoefde ik niet nogmaals te betalen.
Het hostel is verder netjes en ik slaap met drie andere meiden. Havanna uit Duitsland en twee zusjes uit Ierland waarvan er een ook Amy heet. Net nog ff een lekkere douche genomen, mezelf weer helemaal opgefrist en nu lig ik lekker in mijn bedje en ga maar eens proberen te slapen.
Weltruste

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

Deel twee

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Dag 34 Terug thuis

02 December 2012

Dag 33 De terugreis

01 December 2012

Dag 32 Christchurch

30 November 2012

Dag 31 Laatste tourdag

29 November 2012

Dag 30 Fox Glacier
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 29371

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: