Dag 4 Canbarra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 4 Canbarra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 4 Canbarra

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

03 November 2012 | Australië, Canberra

3 november 15.45 (NLD 5.45)

Vanochtend in alle vroegte opgehaald voor mijn eerste tour en met de groep kennis gemaakt. Ik weet nog niet of ik me nou oud of jong moet voelen. Mijn groepsgenoten komen of uit de jaren ' 70 en eerder of ergens uit de jaren ' 90 :P
We zijn met kleine groep van 7 vrouwen en 2 mannen. Sonja uit Ierland, Lilian uit de buurt van Sittard/Heerlen, Jeanine uit Zwitserland, Leane uit Canada, Thorben en Ricco uit Duitsland en Carla en Larissa (moeder en dochter) uit Brazillie. (Ja ik ben weer niet de enige Nederlander)
Het eerste probleem deed zich al voor, toen dat Thorbert niet is komen opdagen. Ze waren vannacht tot 4u doorgegaan en hij lag dus nog in bed en we kregen hem telefonisch niet te pakken. Pas toen hij wakker was heeft hij contact gezocht en is hij de hele dag bezig geweest ons in te halen, door oa een auto naar Cooma te huren. Daar hebben we hem bij een tankstation opgepikt.
Verder was Sonja haar telefoon kwijt, maar die bleek gelukkig in haar backpack te zitten.
Vanochtend de hele tijd gereden naar Canbarra. Daar de middag doorgebracht. We zijn oa naar het parlementshuis, oorlogsmonument en een uitkijkpunt over Canbarra geweest.
En nu zijn we op weg naar de Snowy Mountains door een mooi bergachtig landschap.