Dag 31 Laatste tourdag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 31 Laatste tourdag - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 31 Laatste tourdag

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

30 November 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanochtend konden we uitslapen, want we vertrokken pas om 8.30u. In de bus voor de laatste keer onze morningsong gehoord. Bijna iedereen is aan het snotteren (of herstellende) maar ik heb het nog steeds kunnen ontlopen ;-)
Onze eerste stop bij Franz Josef waar ze hele grappige toiletten hadden (het was net alsof je in een lift stapte en alles ging automatisch) Wat minder leuk was, was dat we zagen dat vandaag de helikopters wel vlogen :s
Vervolgens geluncht in Hokitika, daar naar een Jadefabriek geweest (de speciale Nieuw Zeelandse groene steen) en naar een kiwicentrum geweest, waar ik eindelijk dan toch een levende Kiwi heb gezien (de vogel). We mochten alleen helaas geen foto's nemen. We waren net op tijd, want we konden zien hoe ze gevoerd werden.
Vervolgens doorgereden naar Christchurch, onze eindbestemming.
Ik was het eerste afzetpunt, maar moest gelukkig nog geen afscheid nemen, want we hadden over drie uur afgesproken ergens samen te gaan eten. Dus ik had nog wel ff de tijd. Ik zit in een motel en heb mijn eigen studio. Dat is wel lekker om ff een keer geen kamer te moeten delen, of de gang moeten oversteken om naar het toilet of douche te gaan ;-) Dus eerst ff lekker gechilled.
Vervolgens met zijn allen gegeten en nog wat gedronken. Uiteindelijk dan toch van iedereen afscheid genomen.