Dag 34 Terug thuis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 34 Terug thuis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 34 Terug thuis

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

03 December 2012 | Nederland, Helmond

Ruim 45 min voordat het vliegtuig vertrok, begonnen ze al met boarden. Ik had al van te voren ingecheckt via internet en dus geregeld dat ik een raamplaats had. Het waren twee stoelen naast elkaar en vervolgens en gang. De hele tijd bleef de plaats naast mij vrij :) maar net een paar minuten voor vertrek kwam er iemand binnengelopen en jawel die zat op de plaats naast mij. Het was een Nederlander, maar ik heb geen flauw idee hoe hij heet. Hij heeft zich niet voorgesteld, maar begon gelijk tegen mij te vertellen over wat voor ellende hij wel al niet had meegemaakt in zijn leven en hoe corrupt Nederland wel niet is en etc. Ik denk dat hij nog geen 2 min naast me zat. En hij bleef maar bezig. Ik had al mijn kussen en deken klaar liggen, maar dat hielp niet. Hij bleef maar doorpraten :s En ik maar denken "Ow mijn god heb ik weer, ik wil slapen, ik ben al bijna 24 uur wakker, ik ben moe!" Maar ik bleef maar braaf knikken, want die man had duidelijk psychische problemen, zonder dat hij het zelf doorhad waarschijnlijk. Ik hoopte maar dat hij vanzelf een keer zou stoppen. Na een kleine anderhalf uur was ik zo moe, dat ik gewoon in slaap ben gevallen.
Vervolgens best goed geslapen. Uiteraard om de zoveel tijd wakker geworden, aangezien je niet in de meest comfortabele positie om te slapen verkeerd ;-)
Vervolgens na het ontbijt weer en uur naar de man naast me moeten luisteren :s
Uiteindelijk om 6.45u geland. Deze keer was mijn bagage een keer niet als laatste, waardoor ik nog net op tijd de trein van 7.45 naar Eindhoven kon halen. Ik was overigens wel blij dat mijn bagage goed is aangekomen, want dat was nog de vraag. In Christchurch werd mij verteld dat de bagage rechtstreeks naar Amsterdam zou worden vervoerd, ook al is die van een andere vliegmaatschappij. Maar ik moest nog wel mijn tickets op gaan halen in Auckland en mijn bagagelabel daar laten zien. Toen ik dat deed, deed het vrouwtje daar moeilijk en wist niet precies wat ze er mee moest. Zij vertelde me dat ik het maar aan de gate moest vragen of alles goed zou gaan met de bagage :s Het vrouwtje daar zei weer dat alles goed was. Wat gelukkig dus ook zo is.
Onderweg in de trein zag ik overal sneeuw op de daken en straten. Dit was zo vreemd. Net als dat ik overal kerstmuziek hoorde op de vliegvelden. Ik weet wel dat het al december is, maar als je uit de zon komt is dat toch een vreemd gevoel ;-)
Eenmaal in Helmond aan gekomen, was het aan het sneeuwen toen ik op de bus moest wachten. Brr wat een kou. Mag ik niet terug naar de zon?
Met mijn enkel is tijdens de terugreis alles goed gegaan (moet hier alleen nu wel de prijs voor betalen) Eenmaal thuis de boel opgeruimd en mijn foto's gesorteerd. Ondanks alles heb ik toch weer een super vakantie gehad!

  • 04 December 2012 - 18:58

    Pa En Ma:

    Welkom thuis Amy.
    Het moet inderdaad wel een hele omschakeling zijn voor jou.
    Nu weet je weer dat het December is (winter)
    Wij zien je gouw weer.
    XxX

  • 07 December 2012 - 20:15

    Tante Ilse:

    xxx

  • 07 December 2012 - 20:20

    Tante Ilse:

    Pfff Amy,

    Wat een verhalen en super coole foto's

    Ik weet niet of je dit nog lees, maar morgen op het feestje van oma, wil ook de rest van de verhalen horen hoor...


    Dikke knuff Tante ilse xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

Deel twee

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Dag 34 Terug thuis

02 December 2012

Dag 33 De terugreis

01 December 2012

Dag 32 Christchurch

30 November 2012

Dag 31 Laatste tourdag

29 November 2012

Dag 30 Fox Glacier
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 1933
Totaal aantal bezoekers 29387

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: