Dag 1 De reis kan beginnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 1 De reis kan beginnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 1 De reis kan beginnen

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

31 Oktober 2012 | Nederland, Schiphol

31 oktober 2012 10.45 Schiphol

Zo het begin is gemaakt, het is pas 10.45 en ik ban al op schiphol, ingecheckt en bagage afgegeven. Ook deze keer moest dit weer op een aparte band gebeuren, maar nu is me wel uitgelegd waarom. Aangezien er losse touwtjes aan mijn backpack zitten en deze kunnen blijven haken, moet mijn backpack op een aparte band voor ongewone maten.
Oke duidelijk. Ik moet zeggen dat ik wel aan mijzelf kan merken dat dit al de tweede keer is dat ik dit doe. Ik ben een stuk relaxter dan vorig jaar. De treinreis hier naar toe is ook goed verlopen en het is nu wachten tot dat ik om 11.30 naar de Gate mag. Ik heb net nog ff een rondje door het plaza gelopen, om toch nog ff wat beweging te hebben, voordat ik met mijn 12u durende vlucht begin. Tijdens mijn rondje werd ik aangesproken door een vrouwtje van een beautysalon of ze iets met mijn haar mocht doen. Toen ik zei dat dit niet nodig was, zei ze dat ze er iets heel moois van kon maken, waarna ik het idee kreeg dat mijn haar er vast heel rampzalig uit moet zien :p Achja. Daarnaast zag ik hier buiten ook het " I Amsterdam" beeld staan. Ik dacht eigenlijk dat dit alleen in het centrum stond. Heb nog ff getwijfeld of ik er mee op de foto moest gaan :P maar bedacht me dat er ergens al zo'n foto van mij moet zijn van scarhunt vorig jaar ;-) Verder stond hier op de gang nog een groep van 20 afrikaanse mannen en vrouwen iets te zingen wat weer voor een gezellige sfeer zorgt.
Maargoed ik ga nog ff mijn benen strekken en dan op naar mijn eerste vlucht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

Deel twee

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Dag 34 Terug thuis

02 December 2012

Dag 33 De terugreis

01 December 2012

Dag 32 Christchurch

30 November 2012

Dag 31 Laatste tourdag

29 November 2012

Dag 30 Fox Glacier
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 29381

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: