Dag 6 einde eerste tour - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 6 einde eerste tour - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 6 einde eerste tour

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

05 November 2012 | Australië, Wilsons Promontory

5 november 15u (NLD 5u)

Ongelofelijk hoe je op een dag in de sneeuw en in je bikini op het strand kan staan hier in Australie.
Gisteren helaas geen volgenbekdier kunnen spotten, dus doorgereden naar Lake Entrance, waar we werden afgezet op het strand. Dus wij snel in onze bikini, maar het was best frinsjes, aangezien het al tegen het einde van de dag was. Vervolgens naar ons avondeten en daarna nog wat gedronken. We hebben het niet te laat gemaakt, want we moesten weer vroeg op.
Vanochtend om 4.30 uit bed, want we gingen de zonsopgang bekijken vanaf het strand. Helaas zat er een grote wolk net waar de zon moest opkomen.
Vervolgens naar Foster gereden om lunch te halen, maar niet op te eten, want we gingen picknicken in Wilsons Promotory Park. Daar een hike gehad en vervolgens eenpaar kilometer verderop wilde kangaroe's en emu's gespot. We konden heel dichtbij komen. Helaas geen wilde wombats gezien.
Nu nog een laatste stop en dan is het op naar Melbourne en zit deze tour er al weer op.
Deze tour hebben we weer veel kilometers gereist. Mijn verbrande huid is al redelijk aan het wegtrekken en zelfs een beetje roodbruin/licht bruin aan het worden (voor mijn doen dan).
Mijn verkoudheid is gelukkig neit koor komen zetten, dus mijn vitamineboost heeft blijkbaar geholpen :p
Ik heb trouwens gisteren gelijk ff wat Tim Tam's ingeslagen. Dit zijn typische Australische koekjes en zooo lekker ;-) (Soort van twee biscuits op elkaar met chocola er omheen en cream er in, in de smaken wit, melk en puur, of melk omhulsel met darkcream, frambozencream of caramel) Owja en een zak met Pink Lady's appels, want dit zijn volgensmij Australische appels, in ieder geval zijn ze echt kei goedkoop hier.
Nu is het tijd om afscheid te nemen en facebookadressen uti te wisselen (heb weer wat nieuwe wereldvrienden erbij gemaakt ;-) )

• 06 November 2012 - 12:19

Pa En Ma:

Tot nu toe is jou eerste week goed bevallen als ik dat zo lees? En is jou verkoudheid ook niet door gekomen gelukkig.Jammer van die wombat's misschien dan toch nog maar weer een keertje terug komen dan?
    Nou geniet er nog maar van en op naar het volgende verslag maar dan in Nieuw zeeland.
    Alvast een goede vlucht toe gewenst.
    XxX

• 12 November 2012 - 20:56

Tante Kitty:

Hoi Amy

Zo te lezen heb je het weer reuze naar je zin,geniet er lekker van

Groetjes xxxx tante Kitty