Dag 22 Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 22 Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 22 Wellington

Door: Amy

21 November 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vannacht slecht geslapen, had het de hele nacht koud. Ik kwam er vanochtend achter dat Lauren en Amelia vergeten waren het raam dicht te doen, toen dat ze de gordijnen dicht deden, aangezien ze eerder naar huis gingen dan mij. Daarnaast voelde ik alle spieren in mijn lichaam. Onze kamer bestaat uit twee bedden en een slaapbank en aangezien ik natuulijk met mijn gehinkel als laatste aankwam, moest ik op de slaapbank. Maar vanavond mag ik gelukkig wisselen met Amelia.
Niet zo'n goed begin dus. Ook het hinkelen naar de bus was vermoeiender, mijn benen waren nog niet van gisteren hersteld. IK besloot dan ook om extra voorzichting te zijn vandaag.
Als eerste zijn we naar de plek gereden, waar ze alle special effects, maskers, wapens etc hebben gemaakt van de films The Lord of the Rings, Hobbit, Avatar, KIng Kong en zo nog 140 andere films. Dat was wel interessant om te zien. Daarna zijn we naar Te Papa een interactief museum geweest, waar ze gelukking rolstoelen hadden. IK had er liever niet in gezeten, maar het was nou eenmaal beter voor me.
Na het museum hadden we nog een paar vrije uurtjes en een vrije avond. Het leek me echter niet zo'n slim idee om Wellington te gaan verkennen op mijn enkel, dus besloot ik maar verstandig te zijn en enkel ff op internet te gaan en vervolgens terug naar het hotel.
Gewoon rustig aan doen en misschien eindelijk een keer de kans aangrijpen om mijn boek te lezen ;-)
Ondertussen begint al goed duidelijk te worden waar ik mijn voet geblesseerd heb, want hij begint al aardig groen, blauw en paars te zien. Dit is, hoe gek het ook klinkt, een gied teken, mat dit is zichtbaar geworden, doordat mijn zwelling aan het wegtrekken is :) Verder ontdek ik op mijn arm ook steeds meer blauwe plekken :s Achja het gaat vanzelf allemaal wel weer weg ;-)
Vanavond rustig met mijn roomies wat gebabbeld en tv gekeken. Op het nieuws zagen we dat mount Tongariro (de vulkaan waar wij 2 dagen geleden op hebben gehiked en ik mijn enkel verzwikte) vandaag is uitgebarsten. Wat een toeval. Er was al tegen ons verteld dat ze ergens deze maand een uitbarsting verwachtte, maar niet deze vulkaan, maar de vulkaan die er naast ligt.
Verder hebben vandaag weer afscheid moeten nemen :( Helaas zit Austin zijn trip er op. BIll is ook klaar, maar hij heeft zich vanochtend verslapen en hebben we dus niet meer gezien :s