Dag 23 De overtocht - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 23 De overtocht - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 23 De overtocht

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

22 November 2012 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanochtend vroeg opgestaan, want we hadden een ferry te halen. Iedereen was gelukkig op tijd.
Na een 3u durende ferrytrip waren we op het zuidereiland beland en gingen we op weg naar Nelson, waar we twee nachten zouden verblijven. Om 14u waren we op onze accomedatie en hadden we een uur de tijd, want om 15u werden een aantal van onze groep (waaronder ik) opgehaald om naar een klein vliegveld in de buurt te gaan. Nee ik ben niet weer uit een vliegtuig gesprongen (dat is overigens wel wat de meesten gedaan hebben) Nee ik heb zelf voor stundpiloot gespeeld en zelf in een vliegtuig gevlogen :P Is weer eens wat anders ;-) We hebben allerlei loepingen, draaiingen en de 8 gedaan en zelfs een poosje op zijn kop gevlogen. Dit was best grappig eigenlijk :p
Daarna gekeken hoe iemand anders uit onze groep dit ook deed en vervolgens hoe de skydivers terug op de grond kwamen.
De terugweg was echter verschrikkelijk want mijn hele voet deed ontzettend veel zeer. Het leek wel of deze in brand stond. Gelukkig had ik twee paracetamols in mijn broekzak, maar tegen de tijd dat die begonnen te werken was ik al terug op mijn kamer.
Na het avondeten hebben we met zijn allen de dvd's van de skydivers gekeken en nog wat gebabbeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

Deel twee

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

Dag 34 Terug thuis

02 December 2012

Dag 33 De terugreis

01 December 2012

Dag 32 Christchurch

30 November 2012

Dag 31 Laatste tourdag

29 November 2012

Dag 30 Fox Glacier
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 29421

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: