Dag 24 Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 24 Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 24 Nelson

Door: Nelson

Blijf op de hoogte en volg Amy

23 November 2012 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vandaag was mijn vrije dag, aangezien ik niet kan lopen. Het was eigenlijk de bedoeling om naar het Abel Tasman NP te kajakken om daar te hiken, maar dat gaat nu niet. We hebben nog gevraagd of we alleen konden kajakken maar dit was niet mogelijk. IN plaats daarvan heb ik een beetje uitgeslapen en de hele ochtend bij de dokter gezeten met Daniel. IK begon me toch wel zorgen te maken na gisteren. De dokter zei dat het niet gebroken was (wat wij ook wel wisten) en dat ik gewoon moest proberen mijn been zo veel mogelijk hoog te houden. HIj heeft nog wat medicijnen voorgeschreven en gezorgd dat ik voor de tijd dat ik nog in NZ ben krukken kan huren. Wat wel heel fijn is, aangezien ik nu zelf vooruit kan zonder al te veel hulp.
Vanmiddag heb ik gebruikt om de was te doen, op internet te gaan en op mijn gemakje mijn boek te lezen in de zon. Aangezien ik geen mogelijkheid had om lunch te regelen, heeft Duck wat voor mij gefixt.
Vanavond zijn we met zijn allen uit eten geweest en daarna hebben we nog wat gedroken in het hostel.