Dag 27 Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 27 Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 27 Milford Sound

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

26 November 2012 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

Vandaag verder door het mooie landschap gereden. Bij mrs Jones Fruitcorner (in the middle of nowhere) onze eerste stop gehad. Daar een zelfgemaakt ijsje met vers fruit gegeten.
Vervolgens door een machtig mooi landschap gereden. wat helaas niet goed is vast te leggen op foto. Gigantische bergen met watervallen, rivieren en verschillende planten en bomen. Waarna we bij de haven aankwamen, waar we aan boord gingen van het cruiseschip waar we de nacht verblijven.
Aan boord kon je kiezen of je een stukje op de rivier wilde kajaken of met een speedboot een stuk verder het natuurgebied in varen. Aangezien het me niet verstandig leek om te kajakken, ben ik op de speedboot gegaan. Nog wat meer van de Fiord gezien en wat wilde zeeleeuwen en zeldzame Fiordpiguins.
Na het avondeten nog wat films en foto's gezien van Milford Sound in verschillende weertypes en nog wat gebuurd.