Dag 28 Vanalles en nog wat - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 28 Vanalles en nog wat - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 28 Vanalles en nog wat

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

27 November 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vanochtend na het ontbijt nog een stukje door Milford Sound gevaren richting de Tasmanische zee en terug. Daarna was het tijd om weer terug aan land te gaan. We hebben echt heel erg geluk gehad met het weer. Het regend bijna altijd in Milford Sound, maar wij hebben gewoon twee dagen mooi weer gehad. Dat hebben we overigens al bijna de hele tour, dus dat is goed :)
Nadat we wer uit het natuurgebied waren, hebben we onze weg naar Queenstown gemaakt, waar we de komende twee nachten verblijven.
Daar aangekomen zijn we eerst met zijn allen in de shotoverjet gegaan. Een hele snelle speedboot die over de shotoverrivier gaat met 90 km/u. Alleen deze rivier heeft veel bochten en scherpe rotsen waar we vlak langs gingen en uiteraard hebben we een paar 360 graden draaiingen gedaan.
Vervolgens naar onze accomedatie om ons klaar te maken voor het avondeten.
Na het eten zijn we naar een Icebar geweest, waar we handschoenen en een warme jas kregen. want zoals de naam al zegt was alles daar gemaakt van ijs, incl de glazen waar we uit dronken.
Daarna zijn we naar een andere bar geweest waar we konden dansen. Ik alleen helaas natuurlijk niet, maar ik heb gewoon zittend op de kruk gedansd ;-)
Het was een geslaagde avond.