Dag 13 Natuurdag - Reisverslag uit Hobart, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 13 Natuurdag - Reisverslag uit Hobart, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 13 Natuurdag

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

12 November 2012 | Australië, Hobart

Vandaag was een vroege ochtend. We vertrokken al om 6.30 voor onze rit naar Mount Amos National Park. Daar aangekomen, hebben we een beklimming gedaan tot aan het uitkijkpunt en vervolgens langs de andere kant weer naar beneden, waar je op een strand uitkwam, waar je alleen via die route kon komen. Daar op het strand weer een andere soort waliby gezien en we konden heel dichtbij komen. Vervolgens moesten we natuurlijk weer het hele stuk terug over de berg.
Na een kleine twee uur rijden hadden we een late lunch in Ross. Vervolgens weer een eindje rijden, tot dat we bij Balamentrio Wildlifepark aankwamen. Daar hebben we eerst een baby wombat gezien, vervolgens eindelijk onze tasmanien devils. Ook zagen we hoe ze goeverd werden met koalastaarten en benen :s Daarna mochten we een koala aaien en mee op de foto. Alleen net toen dat ik aan de beurt was, ging de koala natuurlijk vervelend doen :S Dus moest de verzorgster hem vasthouden terwijl ik er mee op de foto ging. Vervolgens mochten we nog wat kangaroe's voeren.
Daarna was het tijd voor ons laatste stukje naar Hobart. Hier hebben er al een paar afscheid van ons genomen. Met de rest zijn we ergens wat gaan eten en daarna nog wat gaan drinken.
Morgen is het alweer onze laatste dag :(