Dag 16 Goed voorteken - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag 16 Goed voorteken - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag 16 Goed voorteken

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

15 November 2012 | Nieuw Zeeland, Paihia

Vanochtend om 8u wakker geworden. Dt is voor het eerst, dus ik zal het nodig gehad hebben ;-)
Als eerste het ontbijt gefixt. Daarna wat rondgelopen door Auckland. Nog ff snel op internet en vervolgens teruggelopen. Onderweg kwam ik Samuel en Trevor, de twee Ieren tegen. Terwijl ik bij hun voor een bar stond hoorde ik opeen " Slice of Heaven". Dus ik begin gelijk te lachen en zeg tegen de mannen, " ow dit liedje was onze morningsong vorig jaar. Zo vet dat ik dit weer hoor." De mannen snapte hem natuurlijk niet ;-)
Vervolgens werden we opgehaald door Daniel en Duck (hij heet ook Daniel maar anders in het te verwarrend)
Na een algemene introductie vertelde ze dat ze hier ook een liedje hebben waar ze elke dag mee beginnen. Dus ik gelijk " hopelijk is het Slice of Heaven". Vervolgens begon het liedje en jawel hoor " Slice of Heaven". :D Dus dat is een goed voorteken denk ik.
Onze groep voor de komende dagen: Karla uit Australie, Simone uit Australie, Liannen uit Engeland, Diddy uit Engeland, Aleida uit Mexico, Adem uit Australie, Tina uit Duitsland, Amber uit Canada, Candice uit Canada, Marije uit Friesland (uiteraard), Cat uit Engeland, Austin uit Canada, Bill uit Australie en uiteraard de twee Ieren.
Bij onze eerste stop werd ons verteld dat we gelijk een overnightbag moesten inpakken, als je op de cruise wilde, want die zou gelijk vertrekken bij aankomst. Dus dat was nog al een rommelig begin, maar ik ben zo blij dat ik dat wel gedaan heb :)
We kwamen om 5u aan in de bay, dus we werden gelijk in een klein bootje opgehaald en naar ons schip gebracht. Het dek bestond uit een lange bar, lounchehoek, poultafel (wat wel grappig is op een boot want de ballen bewegen zonder te spelen ;-) ) en normalen toiletten. Boven waren de slaapkamers en douches (die je maar voor 2 min mocht gebruiken)
We begonnen met paintbalschieten op een eend die met een touwtje een aantal meter achter de boot aan dobberde. Dat was wel grappig. Vervolgens nog wat gevaren en gechilld, toen dat er opeens dolfijnen werden gespot. Er bleken echt een stuk of 20 dolfijnen rond de boot te zwemmen. Dat was echt zo vet en het is me eindelijk gelukt ze goed op de foto te krijgen (had vermoeliijk de beste foto van iedereen) Iedereen was jaloers maar ik ben zo happy :D Het geld is het nu al waard ;-)
Evenlater gestopt op de plek waar we de nacht zouden doorbrengen. Eerst zijn we met zijn allen gaan vissen en vervolgens hadden we bbq op de boot. Evenlater zijn we gaan nachtkajakken, dat was heel grappig, want er leeft een soort bacterie in het water dat licht geeft als het zich bedrijgd voelt, dus elke keer als wij peddelde, gaf het water licht ;-).
Vervolgens nog ff in onze kajakken gelegen en naar de sterren gekeken. Daarna terug aan boord gegaan en warme choco bij de openhaard gedronken (ja ze hadden een openhaard op de boot ;-) )

• 21 November 2012 - 15:54

Ma En Pa:

Hey Amy, Leuke groep zo bij elkaar en wat fijn dat jullie nu ook dolfijnen hebben gespot.
    Geniet nog maar lekker van jullie reis.
    Hier regent het weer al dus dat is minder.
    Groetjes Ma en Pa