Eerste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

13 September 2011 | Australië, Sydney

Abby Station Mount Bundie - Kakadu 13-9-2011 7.30u (NLD 0.00)

Nou de reis is begonnen hoor. Zondagavond nog ff overnacht in een Hostel in Darwin. Kwam daar om 22.30 aan. Toch nog maar ff onder de douche gesprongen. Deelde de kamer met twee canadeese meiden en een engelse die voor een tijdje in Darwin werkten. Ondanks mijn moeheid toch niet gelijk in slaap gevallen en snachts nog een aantal keren wakker geworden door de kou. De airco bleef namelijk gewoon op volle toeren draaien, dus uiteindelijk toch maar ff een dikke trui en sokken aangetrokken. Maandagochtend werd ik om 7.15 opgehaald. De reisleiders zijn Nathelie uit Melborn en Scotty uit New-Zeeland. Zijn echt grappig en goed ingespeeld op het jongere plubliek, er zijn namelijk maar twee 30+ers. We zijn nu nog met zijn elven. Zes meiden en vijf jongens. Floris uit Oostenrijk, Svenja uit Duitsland. Cri uit Nederland (Leiden), Eva Sloakaans maar sinds kort wonend in Sydney, Horea Algarijns uit Belgie, Andre uit Nederland (Ridderkerk), Kathrine uit Canada, Tom uit Engeland, Ivo uit Nederland (Lieshout) en Maarten uit Nederland (Gemert). Maar ja je las het goed. Dat zijn dus vijf Nederlanders en volgende week komen nog acht extra mensen erbij als het goed is. Wel handig dat er zoveel Nederlanders zijn, maar tegelijkertijd wel verleidelijk om Nederlands te babbelen. Heb mezelf er gisteren op betrapt en dat moet ik eigenlijk niet doen dus mijn eigen voorgenomen alleen Engels te praten (tenzijn er alleen Nederlanders in de buurt zijn natuurlijk ;-) ) Maargoed dag een was best relext. We reden naar Litchfield naar een waterval, zwommen daar, reden naar een andere soort watervall, zwommen daar, etc. Savonds op een boerderij geslapen. Was wel mooi. Mijn eerste kangaroe gezien van een afstandje :) Ow heb trouwens bij de watervallen in de grotten ook al walibi's gezien. Hier in Australie zijn het vroege ochtenden en vroege avonden. Maar mijn tijd is op en kon helaas geen fotos oploden

• 18 September 2011 - 08:59

Annette :

Hi Meis,

Wat fijn om te horen/lezen dat je eerste echte dag goed is bevallen en heerlijk genieten was van de watervallen!
    Hopelijk gaat nu alles goed en kun je overal volop van genieten!!

Jeetje wat een verhaal van je droom en dan ook nog wakker worden met een politiehond voor je neus en twee mannelijke agenten, dat is echt schrikken!!!! Gelukkig zat er niets in die zak, want hoe was het anders afgelopen!! Maarrrr daar gaan we niet over nadenken, het is goed gekomen, de zak was leeg!
    Je hebt verder niet meer meegekregen wat er daar aan de hand was?

Nou nog ontzettend veel plezier met al die hollanders, zelfs een paar uit de buurt (Lieshout/Gemert) dat is wel cool, haha! Enja inderdaad engels proberen te blijven praten, anders voelen die anderen zich misschien buitengesloten, omdat ze het niet kunnen volgen!

Heel veel plezier nog en ik wacht je volgende verhaal maar weer af!!!!

X Annette

• 18 September 2011 - 10:41

Sharon:

Hey sis!
    wat fijn dat je nu eindelijk toch goed bent aangekomen op je eindbestemming en dat je reis is begonnen ;) Het koste wel wat moeite onderweg, maar ach, dat is alleen maar leuk om achteraf nog over te vertellen :D

Nou ik ook wel benieuwd wat er precies op dat vliegveld aan de hand was... De manier waarop je het beschrijft is nogal misterieus :P

Trouwens een paar fototjes zouden nu ook wel eens leuk worden :p hopelijk heb je de volgende keer meer tijd om die ook te uploaden :D haha

Heel veel plezier en stay in touch!
    -XxX- je zussie

• 18 September 2011 - 11:59

Gerdie En Ron:

Hai lieverd,

Tja, jij wilde avontuur en dan krijg je dat ook.
    We zitten , hard lachend je stukjes te lezen.
    En ook wij zouden een foto wel leuk vinden?

tot een volgende keer

dikke kus