Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

09 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Sydney vliegveld 9-10-2011 14.15u (NLD 5.15)

Vrijdag om 18.30 in Sydney aangekomen. Ingeckeckt in een heel net hostel Wake Up!. Echt aan te bevelen. Had daar een kamer met twee andere van onze groep. Voor de eerste nacht dan toch, want zij vertrokken zaterdag.
Daarna met zijn allen de stad in getrokken voor dinner en een drankje.
Zaterdagochtend er op tijd uitgekomen om de stad te verkennen. Helaas was mijn maag behoorlijk van slag en hoest ik de longen uit mijn lijf :s Maar dat houd mij niet tegen ;-) Met een paar man door Sydney gelopen, powerhousemuseum, aquamuseum, tower, harbourbridge, operahouse en monorail. Savonds na het eten toch nog een drankje genomen.
Vanochtend er op tijd uit gekomen, zodat ik hopelijk in het vliegtuig wat kan slapen. Uitgebreid gedouchd, tas ingepakt, op internet gegaan om oa al online in te checken en te zorgen dat ik weer aan het raam zit ;-) Vervolgens nog ff door Sydney gelopen en met de 11.55 shuttel naar het vliegveld gegaan.
Bagage gedropd en door de security. Alleen daar ging het mis. Ik had nog snel ff mijn flesje water leeg gedronken, maar blijbaar zat er nog een flesje water in mijn tas. Opnieuw erdoor; weer foutmelding. Tas onderzocht. Bleek mijn wasmiddel nog in mijn rugzak te zitten :s ik had gewoon alle spullen die ik nodig had in mijn rugzak gestopt, maar had niet meer geckeckt of er nog iets in zat. Oeps. Nouja in Nederland heb ik die toch niet meer nodig ;-) Dus die werden weg gegooid. Nogmaals door de scanner. Weer een foutmelding. Dus de security nog een keer mijn tas doorzoeken. Bleek ik mijn zakmes in mijn rugzak te hebben zitten :s STOM! Ik was allang vergeten dat ik die uberhaupt had meegenomen, want ik heb hem niet nodig gehad. Achja dat is dan pech hebben. Gelukkig mocht ik daarna wel gewoon door :) (Was al bang dat ik verdacht zou worden en een extra securitycheck zou krijgen ofzo)

En nu ben ik aan het wachten op mijn vluchten. Gelukkig hebben ze hier gratis internet :)
Mijn vluchten zijn trouwens:
CX100 en CX271
De tijden zijn gewoon gelijk gebleven.
Nou op naar een 9u en 12u durende vluchten.

  • 09 Oktober 2011 - 08:40

    Annette:


    Goede terugreis!!!!
    X Annette

  • 09 Oktober 2011 - 11:24

    Kity Witte :

    Hey Amy

    Goede reis terug .twas leuk om je verslagen te lezen.

    tot gauw groetjes tante Kitty oom Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Dromen laten uitkomen: Australië

Deel een

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2011

Weer thuis

09 Oktober 2011

Sydney

07 Oktober 2011

Dag zesentwintig en zevenentwintig?

06 Oktober 2011

Vervolg dag vijfentwintig

06 Oktober 2011

Dag vijfentwintig
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 29415

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: