Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

08 September 2011 | Nederland, Helmond

Nou ik ben er klaar voor hoor. Wonderbaarlijk paste al mijn spullen net in mijn tas. Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar gelukkig is het gelukt.
Heb mezelf ook al ingecheckd via internet. Niet alleen voor de reis van morgen, maar zelfs al voor de vlucht van zaterdag. Ik zit morgen links achteraan bij het raam (laatste raamplaatsje wat vrij was :p) en de vlucht erna zit ik rechts voor bij het raam :) Hopelijk kan ik dus wat slapen tijdens de vluchten.
Nou ga zometeen maar eens mijn bedje opzoeken, zodat ik (hopelijk) fit aan mijn lange reis kan beginnen ;-)

Hopelijk horen jullie snel weer van mij ;-)

  • 08 September 2011 - 20:38

    Math:

    Goeie reis dame!!

  • 09 September 2011 - 06:33

    Yvonne:

    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Dromen laten uitkomen: Australië

Deel een

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2011

Weer thuis

09 Oktober 2011

Sydney

07 Oktober 2011

Dag zesentwintig en zevenentwintig?

06 Oktober 2011

Vervolg dag vijfentwintig

06 Oktober 2011

Dag vijfentwintig
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 29448

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: