Verkeerde vliegveld :s - Reisverslag uit Cairns, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Verkeerde vliegveld :s - Reisverslag uit Cairns, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Verkeerde vliegveld :s

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

11 September 2011 | Australië, Cairns

Cairns 14.30 (NLD 6.30)

Nou dat was dom.
Ik na het uitlezen van mijn reisgids naar binnen gelopen met de vraag vanaf wanneer ik zou kunnen inchecken. Krijg ik te horen dat ik op het verkeerde vliegveld sta! Deze was namelijk voor internationale vluchten en naar Darwin is een binnenlandse vlucht. Dat vliegveld bleek een paar honderd meter verder te liggen. Dus ik daar naar toe gelopen. Dat vliegveld was een stukje groter en was ook logischer. Dus ik ingecheckd en wat een geluk 13A. Dat betekend dus (als het goed is) weer een stoel aan het raam :) Vervolgens mijn backpack afgegeven, door de beveiliging gegaan om een computer met internet te gaan zoeken, want dat vrouwtje zei dat ze dacht dat die er was. Niet dus:s Dus ik had zo iets van onee he.. en op dat ander vliegveld had ik er wel een gezien. Vervolgens bedacht ik me dat ik helemaal geen ticket had moeten laten zien dus ben ik hier weer terug naar toe gelopen en zit nu op internet maar mijn kaart is bijna op.
Dus tot de volgende ..

  • 12 September 2011 - 18:27

    Danique:

    Yo Amy,

    Ik zit hier in een saaie cursus WORD!!! Die jij vorige week hebt gehad. Die vent (wel aardige man) houdt maar niet op;-(
    En nou lees ik dat jij op je reis zoveel meemaakt!!! Je bent nog niet eens echt aan de gang, hihihih. Maar ben ervan overtuigd dat je er straks allemaal om kunt lachen!

    We lezen allemaal je berichtjes;-)

    doei doei
    Danique

  • 13 September 2011 - 10:49

    Kitty Witte:

    Hoi Amy,
    Leuk dat we kunnen lezen dat verder alles goed gaat ,
    geniet ervan ga je zo volgen
    groetjes dikke kus tante Kitty

  • 14 September 2011 - 11:41

    Pa :

    Hoi Amy,
    Leuk om te lezen dat het goed gaat, we zijn net zelf terug van vakantie en hebben het goed gehad dus nu maar hoopen dat jij dat ook heb .
    Pas je goedop en geen rare dingen doen.
    groetjes Pa en Ma

  • 17 September 2011 - 09:20

    Ma En Pa :

    Hey Meisie,
    De vakantie is nog niet begonnen en je heb er nu al een heel avontuur op zitten.
    Hoplijk gaat de rest wel van een leien dakje.
    Ben je ondertussen al bij je reis gezelschap aangekomen?
    Wij kijken weer uit naar je volgende verslagje.
    Laat snel weer iets van je horen en nog heel veel avontuurlijke ondernemeingen toegewenst.
    Maar doe wel voorzichtig.
    Heel veel groetjes en kusjes.
    Ma, Pa en Sharon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Dromen laten uitkomen: Australië

Deel een

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2011

Weer thuis

09 Oktober 2011

Sydney

07 Oktober 2011

Dag zesentwintig en zevenentwintig?

06 Oktober 2011

Vervolg dag vijfentwintig

06 Oktober 2011

Dag vijfentwintig
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 29452

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: