Dag drie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag drie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag drie

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

14 September 2011 | Australië, Sydney

Jiberu 14-9-2011 12.15u (NLD 4.45)

Vannacht geslapen in een vooropgezette tent met bedden. De tent heeft doorzichtige zijkanten maar een niet doorzichting dak dat er gedeeltelijk overheen komt (hierdoor lijkt het net een huis).
Voor het slapen zijn we eerst met zijn allen wat gaan drinken in de bar, alleen André was wat later dus toen die wat ging bestellen zei Scotty; Kom laten we ons verstoppen. Gelijk stond iedereen op en rende achter een muurtje. Was echt zo grappig.
Vanochtend een vlucht boven Kakadu en Ademland gehad. Door de wind gingen we telkens een klein stukje omhoog en omlaag. Op een gegeven moment begon het toch niet zo fijn meer aan te voelen en was ik blij dat ik weer aan de grond was :).
Daarna in Jaberu lunch gekocht en we zijn nu op weg naar een plaats waar we gaan picknicken.
PS we hebben trouwens een heel melig ochtendlied dat ze elke ochtend draaien en we beginnen het al gedeeltelijk mee te zingen (ze deden vandaag zelfs de discolampen aan in de bus :p)
Ze hebben trouwens ook een leuk buitenzwembad op de camping wat we gister avond al ff heben getest ;-)