Dag vier - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag vier - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag vier

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

15 September 2011 | Australië, Sydney

Cooinda - Gunlom 15-09-2011 9.30u (NLD 2U)

Gisteren na de picknick weer een andere soort rotsberg beklommen. Vervolgens in Woming nog ff in een aboriginalmusea rondgelopen en dan snel naar de camping. Wilde daar op internet, maar helaas was de sateliet kapot en dus hadden we geen gsm bereik en internet :s Zullen julie nog wat langer moeten wachten ;-)
Dus dan maar lekker in het zwembad gesprongen. Lekker met zijn allen in de jacusie :p Na het eten waren Cri en ik best wel melig (eigenlijk tijdens het eten al) Dus wij naar de bar. De rest volgde ook. Daar waren wij wat onzin aan het uitbrabbelen. Dus wij zeiden tegen de rest dat we het ze niet kwalijk zouden nemen als ze ergens anders wilden zitten. Ik dacht dat gelijk iedereen zou opstaan, maar ze bleven allemaal zitten. Blijkbaar vonden ze het ergens toch wel grappig ;-)
Vanochtend konden we uitslapen, want we hadden pas om 8.30 ontbijt (gisteren 8u, de dag ervoor 7u), maar was helaas al om 5.30 wakker :s.
Nu onderweg naar de echte outback waar we zelf onze tent zullen moeten opzetten :s