Dag vijf - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag vijf - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag vijf

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

16 September 2011 | Australië, Sydney

Gunlom - Edith falls 16-9-2011 9.30u(NLD 2u)

Nou na veel gesukkel eindelijk onze tent overeind gekregen (de grond was heel hard en we hadden bijna allemaal kromme haringen:s)
Vervolgens een hoge rotsige berg beklommen (was erg zwaar) maar eenmaal boven waren natuurlijke zwembaden (met watervallen uiteraard :p) en dat was wel fijn.
Daarna weer het hele stuk terug. Onderweg werd ik constant gebeten door grote vliegen, waarvoor ik volgensmij ook alergies ben :s.
Savonds na het eten marsmallows boven het kampvuur gegeten en daarna een spelletje gespeeld: Probeer om ste beurt met je mond een kartonnen doos op te pakken zonder de grond te raken (behalve je voeten) en als dat was gelukt werd er een stuk afgeschuurd en moesten we het weer proberen, tot dat alleen de bodem over bleef (misschien leuk voor een keer op de scouting ;-) )
Verder hebben ze ons ook verteld dat we vandaag gaan kanoën en dat je dan met zijn tweeen kan en beter jongen-meisje kan gaan. Dus ik had zoiets van oke kom wel goed. Maar blijkbaar had Cri al heel snel Flo gefixt(want er zijn maar vijf jongens en zes meiden) en zij had dat tegen Eva gezegt en die fixte dus André en dat hoorde ik weer toevallig dus ikke snel Ivo gefixt (leek me wel handig om een Nederlander te fixen) en tegen Horea gezegt dat ze Tom moest fixen. Dus zei dat geregeld. Svenja en Kathrine hadden maar afgesproken om samen te gaan en Maarten sliep dus die zal wel alleen gaan, maar hij is ook het grootste.
Vannacht was een slechte nacht op een dun matje en veel wind (dacht echt dat we zouden gaan vliegen :p) Maargoed, onze wekker om 6u gezet, want ontbijt was om 7.30 en we moesten onze tent ook nog afbreken. Om 7.20 waren we klaar ;-)
Ontbijt was echter iets later en tegen de tijd dat we gingen vertrekken was het al 8.30.
Maar helaas de accu was leeg.
Dus mochten we eerst nog ff rondkijken voor een half uurtje en toen we trug kwamen kregen we te horen dat we de bus moesten duwen :s

Maar mijn tijd is weer op.
Hopelijk volgende keer foto's

  • 19 September 2011 - 07:59

    Merelglastra:

    Ik kan geen reisverslag van je vinden.

  • 19 September 2011 - 08:12

    Pa En Ma:

    Hey,
    Wat een avontuur al zeg en er is nog maar een week voorbij.
    Hoe is het nu met jou vliegebeten?
    Heb je er veel van afgezien ik weet namelijk dat jij daar altijd hevig op reageerd.(alergiesche reacties)
    Hoe is het daar met de warmte is het toch dragelijk ? Op tijd een watervalletje is vast wel lekker en verkoelend.
    Leuk gezelschap heb je daar maar nog best wel veel nederlanders.
    Ben benieuwd of je al lekker gebruind ben of misschien wel al erg verbrand, dat word dus goed smeren.
    Misschien de volgende keer dan toch een fototje erbij?
    Nou geniet ermaar lekker van en laat deze droom maar uitkomen.
    Groetjes en een dikke kus,
    Pa en Ma

  • 19 September 2011 - 11:58

    Marsha:

    Hey Amy,

    Ik hoorde van Annette dat je vertrokken bent naar de andere kant van de wereld!! Ik heb al je reisverslagen zojuist zitten lezen en ik lig al helemaal in een deuk... Wat een avonturen maak jij al mee... En ik weet wel ongeveer hoe jij reageert... hiihiihii...

    Zoals ik kan lezen komt je scouting toch nog wel ergens goed van pas; tenten opzetten, kanoen.. dat is aan jou wel besteed!!!

    Nou meis, heeeeeeeel veeeeeeeel plezier in Australië en ik ga je vanaf nu volgen dus ik ben benieuwd naar je volgende reisverhaal....

    Groetjes Marsha

  • 19 September 2011 - 18:13

    Tante Ilse:

    Hey meis,
    Heb net alles gelezen. indrukwekkend hoor..
    Ga je nu ook blijven volgen..

    Hoop dat je een geweldige vakantie heb, doe voorzichtig, en kom weer veilig terug naar huis.

    Dikke knuffel van je Tante ilse, en natuurlijk ook van je neefje Brian. xx

  • 20 September 2011 - 20:06

    Kitty Witte:

    Hoi Amy

    Je maakt nog al wat mee op zo n reis maar zoals wij het lezen is het heel leuk,geniet nog maar lekker nog veel plezier daar.
    Groetjes Tante Kitty en oom Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Dromen laten uitkomen: Australië

Deel een

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2011

Weer thuis

09 Oktober 2011

Sydney

07 Oktober 2011

Dag zesentwintig en zevenentwintig?

06 Oktober 2011

Vervolg dag vijfentwintig

06 Oktober 2011

Dag vijfentwintig
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 29457

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: