Dag acht - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag acht - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag acht

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

19 September 2011 | Australië, Alice Springs

Alice Springs 19-09-2011 10u (NLD 2.30)

Gisterenochtend eerst naar Devil Marbles gereden, vervolgens naar Wellcliff Well (ofzoiets), de ufo-stad van Australie. Daarna nog een stop gedaan bij een tankstation waar ze een arend als huisdier hebben. Vervolgens nog ff het officiele klimaatveranderingsbeeld voorbij gereden. We zijn nu officieel niet meer in de tropen.
Onderweg nog wat ' spelletjes' gedaan, van welke film is deze muziek etc.
Uiteindelijk in Alice Springs aangekomen. Daar hadden we wat vrije tijd, dus wat was gedaan en ff op internet. Kon helaas geen foto's uploaden.
Savonds uit eten gegaan. Met de meiden afgesproken dat we een jurk aan zouden doen. Vervolgens met de discolampen aan naar het restaurant gereden. Weer Kangaroe gegeten :p
Je kon ons daar ook zien op internet, maar ik had geen goed bereik en hoorde van andere dat het niet werkte, dus zijn we naar een andere, gezelligere bar gaan dansen :D. Later hoorde ik dat het blijkbaar toch wel werkte.
Vervolgens om 23.30 naar huis gegaan want we zouden om 4.30 vertrekken voor een luchtbalonvaart.
Dus alarm liep om 4u af. Sta ik in de badkamer, komt Nath langs met de mededeling dat er te veel wind zit en het niet door gaat :s Kon ik weer terug proberen te slapen.
Vanochtend bij ontbijt onze nieuwe reisgenoten ontmoet: Corine en Chino uit Zwitserland. Jany en Rene uit Perth en verder nog vier meiden uit Engeland.
We zullen zien hoe ze zijn en hoe lang ze blijven, want sommige zijn er alleen deze week.
Nu in de bus. Net ons ochtendlied gehad en iedereen zong mee :p (van onze darwin groep)
PS als je ooit een keer in Alice Springs komt, moet je echt een keer naar Bojangels. Dat is het restaurant/bar waar wij hebben gegeten en ze hebben daar echt hele grappige wc's. Tip: niets is wat het lijkt ;-)

• 23 September 2011 - 10:55

Annette:

Hoooiii Amy,

Wat een leuke verhalen en belevenissen weer!!!
    Zo leuk om te lezen hoe jij je daar aan de andere kant van de wereld vermaakt!!!

Heel veel plezier nog en tot de volgende verhalen maar weer.....

Groetjes
    vanuit Helmond

• 23 September 2011 - 18:16

Astrid:

heey

ja het werkte wel maar het beeld was nogal onduidelijk..
    ik zo tegen solaya gezegd kom we gaan naar amy kijken..alleen was je niet echt te zien en solaya steeds heel verdrietig: mama,waar is mimi nou?

ze mist je echt dus ik denk dat je een dikke zoen krijgt als je terugkomt ;)

nog veel plezier!!!

xxxxx

• 24 September 2011 - 17:19

Ma En Pa:

Hey meisje,
    Wat goed zeg dat je daar de kangaroes zomaar kan aaien.
    Mooi landschap is het daar en een leuk gezelschap.
    Fijn dat wij nu een kijkje met jou mee kunnen kijken.
    Nu kunnen wij er ook een beter beeld bij krijgen als jij het ergens over heb.
    In zo¶n klein vliegtuigje vliegen met heel veel turbulentie, daar zouden wij ook wel buik/maag pijn van krijgen hoor!!!!!!!!!!
    We kijken nu weer al uit naar je volgende verhaal en evt. foto's.
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes; Pa en Ma