Dag negen - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag negen - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag negen

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

20 September 2011 | Australië, Alice Springs

Alice Springs 20-09-2011 7.15u (NLD 23.45 nog op de 19e:p )

Gisterenochtend naar Simpsons Gap gereden. Twee kloven gezien en bij de tweede een nieuwe groepsfoto gemaakt. Vervolgens zijn we gedropd in Alice Springs en hadden we een uur de tijd om lunch te fixen. Tijdens het inrijden van de stad waren we een KFC tegengekomen, dus hebben we daar met zijn allen gelunchd:p Althans ons elven. Alle nieuwe waren opeens foetsie. Vervolgens zijn we met een paar man gaan squad-biking. Dat was echt heel vet, maar ook wel zwaar, omdat je telkens moet tegensturen als je een steen oid tegen komt. Dus na een uur ofzo, begonnen mijn armen best wel moe te worden, dus raakte ik af en toe de bosjes :p. Maar ik ben er teminste niet afgevallen ;-) (in tegenstelling tot Svenja) Wel jammer dat er niet veel echt rechte stukken in zaten, zodat de gemiddelde snelheid niet zo hoog lag als dat ik zou willen.
Toen we terug waren, nog ff een paar stukjes op mijn website getypt en vervolgens mijzelf klaargemaakt voor dinner. Tijdens het eten een reptillenshow gehad met slangen en hagedissen ed. Tussendoor zijn we met ons elven nog ff naar een andere ruimte gegaan met Nath en Scotty. Hen daar een kadotje gegeven voor een super leuke eerste week (vanaf nu gaat alles anders worden) Na het eten zijn wij elven weer naar de andere ruimte gegaan om te poelen. Op een of andere manier zijn de nieuwe echt heel irritant en passen ze totaal niet in " onze groep". Behalve Chino, die kwam nog wel ff buurten. Toen we weer met zijn elven (twaalf) waren was het weer wel gezellig en heb ik een leuke avond gehad.
Vanochtend vroeg dag, want ontbijt was om 6.30. Er kropen echt overal kakkerlakken :s
Na het eten de bus in gegaan. Bleken opeens de nieuwe op andere plekken te zitten dan gisteren (onze plekken!) Echt zo raar. De eerste week bleef iedereen vanaf dag een zitten waar ze zaten. Dus dat gaat een hele hele lange week worden :s. Gelukkig gaan ze vrijdag weer weg.
Maargoed zijn nu dus al plannen aan het smeden om onze plekken te behouden :p
Gewoon een kwartier voor ontbijt al paraat staan om onze spullen neer te leggen ;-)
Jep we gaan het echt zo spelen :s