Dag tien - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag tien - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag tien

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 September 2011 | Australië, Sydney

Ayers Rock 21-09-2011 13.30u (NLD 6u)

Gisteren eerst naar een Outback Camel Farm gegaan. Onderweg een soort 'stoelendans' gedaan, zodat we elkaar beter zouden leren kennen en mengen. Ze hadden al door dat er twee groepen zijn. Maar dat gaat echt niet werken. We babbelen heus wel braaf tegen elkaar, maar die groepen zullen toch blijven.
Vervolgens naar onze nieuwe accomedatie gereden. Daar ons opgefrisd en na de lunch naar Uluru, of terwijl 'The Rock' gegaan. Daar de hele middag rondgelopen en vervogens naar de zonsondergang gekeken met champagne en toastjes ed
Op de terugweg onze bus weer omgetoverd in een partybus met discolampen, rare brillen en luide muziek ;-)
Toen we terug waren ff gedouchd en vervolgens hadden we dinner, alleen had iedereen zich al volgepropd met de toastjes (dat was om 18.30 en dinner om 20u)
Na het eten naar de bar gegaan en gedansd.
Om 23.30 (iets te laat :p) naar bed gegaan.
Om 4.15 al weer klaarwakker eruit gegaan, want we gingen de zonsopgang bekijken bij Kata Tjuta.
Vervolgens daar een route van ruim 7km gelopen. Daar wilde kangaroe's gezien :)
Terug bij onze accomodatie gelunchd en zijn nu onderweg naar Kings Canyon waar we vanavond zullen verblijven.