Dag twaalf - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag twaalf - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag twaalf

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

23 September 2011 | Australië, Alice Springs

Alice Springs 23-09-2011 10.30u (NLD 3u)

Na de lunch de hele middag terug gereden naar Alice Springs. Nog twee stops gehad, waarvan een met een pianospelende zingende Dingo :s Nou dat was echt belachelijk en een zonde van oze tijd. Had die tijd liever gebruikt voor een douche, want we waren nu pas om 18.30 terug en vertrokken om 19.20 al naar het restaurant. Dus dat was haasten met vier meiden.
Savonds na dinner wat gedansd, maar vervolgens werd het nog al druk in de bar, dus zijn wij naar het casino gereden, want daar hadden ze een disco. Helaas ging iedereen na een paar nummers dansen of gokken of naar huis :s Uiteindelijk om 1u thuis.
Om 4u ging de wekker alweer, want we hadden vandaag onze tweede poging voor de ballonvlucht, aangezien die maandag niet door was gegaan.
Dus wij worden om 4.30u opgehaald met een busje, rijden naar een open plek en stoppen. Moesten ze eerst controleren met een kleine rode ballon hoe de wind was. Nou deze begon helemaal te tollen in de lucht :s Dus ik had al zo iets van ojee. Vervolgens nog een tweede ballon. Daarna kregen ze het weerbericht door en daar zeiden ze dat het flink zou waaien tijdens de zonsopgang. Dus veiligheid gaat voor alles en werd het weer afgeblazen :( Dus toen konden we weer terug. Terug naar bed.
Om 9u gaan ontbijten (want die was nog niet open om 5.30) Na het ontbijt uitgecheckd en zitten nu bij het zwembad, wachten op de shuttel van 12u die ons naar de stad brengt.
We hebben vandaag geen programma, alleen onze vlucht naar Cairns.