Dag vijftien - Reisverslag uit Cairns, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag vijftien - Reisverslag uit Cairns, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag vijftien

Door: abru

26 September 2011 | Australië, Cairns

Cairns 26-09-2011 6.45u (NLD 22.45u op de 25e :p )

Gisteren de hele dag op de boot geweest. Op twee plaatsen gesnorkeld en een keer gedoken. Was echt vet om te doen. Veel verschillende soorten koraal en vissen in alle kleuren gezien. We hebben ook Nemo gezien ;-) Had mijn watercamera meegenomen maar liep er wat mee te sukkelen en toen was hij vol, dus ik hoop maar dat er wat op staat :p. Maar anders moet je maar van mij aannemen dat het allemaal heel mooi is en je het echt een keer met je eigen ogen moet zien als je de kans krijgt ;-)
Toen we terug waren nog snel ff op de computer en vervolgens naar dinner. Dit was echt heel weinig en slecht, dus vervolgens nog maar ff naar de MAC gelopen :p Daarna weer op stap. Lekker gedansd :) en om 1.30u naar huis.
Vanochtend om 6u ontbijt en om 6.30 zouden we vertrekken. We gaan vandaag 10u rijden :s Het was echter al 6.45 toen we vertrokken, want twee meiden waren te laat. Dit was echt de eerste keer dat dit gebeurde tijdens onze reis.
Net onze 'morningsong' gedraaid. Hadden we speciaal aangevraagd :p

• 01 Oktober 2011 - 09:20

Ellen:

Hey Amy...

Ik word hier toch wat jaloers van amaai, snorkelen cool !
    Ik hoorde van As dat je nog een extra dagje blijft, groot gelijk...
    Genieten meid maar zo te lezen doe je dat....