Dag negentien - Reisverslag uit Biloela, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag negentien - Reisverslag uit Biloela, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag negentien

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

30 September 2011 | Australië, Biloela

Biloela 30-09-2011 8.45u (NLD 0.45)

Zo gisteren was een aparte dag.
We kwamen rond lunchtijd aan op de boerderij en vervolgens zou ik weer gaan squaten. Maar helaas had ik nog last van in hoofd en nek, dus leek het me verstandiger om niet mee te gaan. Toen de andere terug kwamen waren ze allemaal heel blij over hoe vet het wel niet was, dus dat was flink balen, maar het zekere voor het onzekere.
Vervolgens gingen we kleiduifschieten. De eeste; mis, de tweede; mis, bij de derde zei de instructeur dat ik niet moest schieten, want hij was in tweeen gesplits. Maar tegen de tijd dat dit tot mij door drong had ik al geschoten :s Dus ik had zo iets van onee he een verspilde kogel. Maar toen zei hij goed zo je heb de kapotte geraakt :p. Dus de hele kan ik niet raken, maar de halve wel ;-) De vierde en vijfde waren ook mis, maarja die waren gewoon te groot :p.
Daarna gingen we leren lasso gooien en verolgens moesten we teams maken van drie personen. Een die met de lasso de geit vangt, een die er vervolgens overheen gaat staan om hem vast te houden en een die hem zogenaamd ging brandmerken. Dus ik was de brandmerker, Cri de werpster en Ivo de vanger van team: The Dutch Goats :p Vervolgens gingen wij de arena in met allerlij geiten. Cri had al met de tweede worp de geit gevangen en daardoor zijn wij derdes geworden :) Daarna hadden we drie kwartier de tijd om ons ff op te frisen en onze spullen alvast te pakken en om 18u zouden we een stukje misterymeat krijgen (was geitenvlees uiteraard) om te proeven, maar dat heb ik niet gehad, want..
Wij zaten met een paar man te wachten en opeens komt Katy aangerend om Brad te halen, aangezien het blijkbaar helemaal niet goed ging met Maarten. Hij was blijkbaar " uitgedroogd" oid en was helemaal van de wereld. Dus dat was kut. Cri en ik waren gelijk heel bezorgt, maar Tom zei dat we beter niet naar hem toe konden gaan, omdat het dan veel te druk zou zijn enz. Dus ik denk dat we het max een kwartier hebben volgehouden en toen werden we helemaal gek van onszelf en hadden we zoiets van ze kunnen de pot op, wij gaan naar hem toe. Heel toevallig ging de rest daar net weg, dus toen stonden alleen Ivo, Cri, de topdeckcrew en ik nog bij Maarten. Ze hadden al een ambulance gebeld, maar opeens kregen ze een melding dat er een spoedje tussendoor kwam dus dat hij nog een half uur moest wachten. Daarna kwam er weer een spoedje en vervolgens weer een. Dus om 20u ofzo hadden we zoiets van we brengen hem zelf wel. Dus wij de bus omgetoverd in een ambulance ;-) en naar het ziekenhuis gereden. Eenmaal aangekomen in de wachtkamer wat Beauty en de Geek zitten kijken :p en Ivo geholpen met het invullen van de papieren. Om half tien kwamen ze ons vertellen dat hij stabiel was en dat ze hem voor de nacht gingen houden wij konden gaan.
Nog ff doei gaan zeggen, maar hij sliep al.
Toen we om tien uur weer terug waren toch nog ff naar de bar gegaan, want ontbijt was vanochtend pas om 8u.
Nu onderweg naar het ziekenhuis in de hoop dat we hem mee kunnen nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Biloela

Dromen laten uitkomen: Australië

Deel een

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2011

Weer thuis

09 Oktober 2011

Sydney

07 Oktober 2011

Dag zesentwintig en zevenentwintig?

06 Oktober 2011

Vervolg dag vijfentwintig

06 Oktober 2011

Dag vijfentwintig
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 29437

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: