Dag twintig en eenentwintig - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag twintig en eenentwintig - Reisverslag uit Sydney, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag twintig en eenentwintig

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

02 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Fraser Island 2-10-2011 9.15u (NLD 1.15)

Gelukkig Maarten mee kunnen nemen uit het ziekenhuis en vervolgens vertrokken richting Fraseer Island. Op de ferry weer allemaal dolfijnen gezien :) Heb wel geprobeerd om fotos te maken, maar dat kan je toch niet goed vastleggen. Moet je gewoon geluk hebben. Op het eiland nog ff tijd gehad om te relexen, voordat we naar dinner gingen.
Daarna voor weddingcrasher gespeeld :p Er was toevallig een schotse bruiloft geweest die gingen nafeesten in de bar waar wij ook waren, dus lekker meegedansd.
De volgende dag de hele dag met de jeep-bus over Fraser Island geweesd. Eerst Lake MC Kainsy, vervolgens een stukje regenwoud met een drie meter breede boom, daarna aan de andere kant van het eiland op een resort gelunchd om vervolgens langs de kust te crossen om onder andere een oud schipvrak te zien en in een klein vliegtuigje te stappen om van het strand op te stijgen en een stukje over zee en het eiland te vliegen. Konden nog twintig andere van de ruim veertig meren op het eiland zien.
Toen we terug waren naar het strand gegaan om daar met kaas en toastjes e.d. de zondsondergang te zien. Na het avondeten mijn eerste individuele potje biljart gespeeld en gewonnen :p . Nog wat gedansd en nu alweer op vaste land, op weg naar de Gold Coast.