Dag tweeentwintig en drieentwintig - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag tweeentwintig en drieentwintig - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag tweeentwintig en drieentwintig

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

04 Oktober 2011 | Australië, Surfers Paradise

Surfers Paradise 4-10-2011 9u (NLD 1u)

Eergisteren van Fraser Island richting de Gold Coast gereden. Onderweg in Brisbirn gestopt. Daar een rondleiding door de stad gehad en wat vrije tijd. Vervolgens doorgereden naar Surfers Paradise. Daar in een zeer lux hotel terecht gekomen met twee wasbakken, geen stapelbedden en maar drie meiden op een kamer. Wat een luxe ;-) Vervolgens op het gemakje klaargemaakt voor dinner. Na het eten naar een discotheek geweest waar ze hele vette wc's hebben. Echt net uit een film met luxe spiegels, grote rode poef in het midden, launchbanken, rozen etc. Je snapt het wel denk ik ;-)
Gisteren de hele dag naar ' The Australien Zoo' geweest, die van Steve Erwin. Had er eerlijk gezegt wel wat meer van verwacht, maar de shows waren wel vet. Helaas begon het om 15u keihard te regenen, echt zo'n hoosbui die je in Nederland maar zelden hebt. De reis viel helaas ook een beetje tegen. Het was een klein onconfortabel busje en de reis duurde 3u ipv de beloofde 2u. Achja, in ieder geval er het beste van gemaakt.
Onderweg hoorde ik nog op de radio dat Fraser Island in de fik stond en dat het resort waar wij op zaten ge-evacueerd was. Wij waren blijkbaar net op tijd weg.
Toen we terug kamen ons snel klaargemaakt voor bowlen en eten. Was wel gezellig en ik heb twee strikes gegooid:) Normaal gooi ik alleen spares. Daarna nog wat ge-airhokeyd en daar een Irisch pub gegaan. Helaas sloot alles redelijk op tijd, aangezien het een maandagavond was.
Nouja een lang nachtje is misschien ook wel handig met de opkomende ziekte. Het virus is zich langzaam door onze groep aan het verspreiden en helaas heb ik het nu ook opgelopen :s Achja.
Nu op weg naar Baryon Bay waar ik hopelijk ga skydiving :) Als het teminste niet door de wind wordt verpest, net als onze luchtballonvluchten :s