Dag vierentwintig en vijfentwintig - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu Dag vierentwintig en vijfentwintig - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

Dag vierentwintig en vijfentwintig

Door: abru

Blijf op de hoogte en volg Amy

05 Oktober 2011 | Australië, Byron Bay

Byron Bay (NLD 2.30)

Waar denk je aan bij 14.000FT? :P

Gisterenmiddag aangekomen in Byron Bay. Onderweg nog ff langs een tijdgrens gereden, waardoor we nu 9u voorlopen op jullie ;-) Kregen vervolgens te horen dat skydiving niet door ging :( want het was te winderig. Dus toen hadden we een vrije middag en heb ik gewoon een beetje gerelext.
We hebben nu net een klein bungalowtje met keuken, woonkamer, drie eenpersoonsbedden in de woonkamer en een slaapkamer met een tweepersoonsbed. Rara wie de aparte slaapkamer heeft gekregen :P
Na het avondeten ging iedereen redelijk op tijd te bed, dus hebben we maar met een paar man buiten voor onze huisjes gezeten.
Vanochtend werden we om 6.10 al opgehaald voor onze tweede poging om te skydiven. Het was best wel winderig, dus benieuwd of het nu wel door zou gaan.
Toen we daar aan kwamen moesten we allerlij formulieren invullen en op de weegschaal gaan staan (heel confronterend :p maar ik had dan ook vijf lagen kleren aan ofzo ;-) )
Vervolgens kregen we te horen dat het door ging :) en dat ik in de eerste groep zat die de lucht in ging. We konden kiezen uit 9.000, 11.000 of 14.000FT. Ik uiteraard voor de hoogste gekozen, want dan heb je de langste vrije val. Wel 60 tot 70 sec! Ik was eerlijk gezegt niet echt nerveus. Normaal sta ik altijd helmaal te shaken, maar nu had ik nergens last van. Pas op het moment dat ik daadwerkelijk het vliegtuig uit moest springen begon ik wel wat te vloeken, zo van oke ik ga dit nu echt doen.. Maar het was echt zo vet:D Ik dacht dat ik wel de hele tijd zou gillen, maar dat viel eigenlijk best mee. Er werd mij helaas niet de mogelijkheid aangeboden om te sturen. Sommige mochten dit wel, anderen niet. Ik had gewoon een saaie instructeur :p eentje deed zelfs een backflip uit het vliegtuig.
Maargoed heb ik dat ook weer meegemaakt :)
Nadat we terug kwamen hebben we ontbijt gehad en vervolgens ben ik de stad ingegaan om een internetcafe te zoeken.
Zometeen weer terug, want vandemiddag ga ik kajaken op de oceaan en hopelijk wat dolfijnen spotten :)

  • 05 Oktober 2011 - 10:34

    Pa En Ma:

    Hey Amy,
    Wat goed van jou dat jij dat allemaal zo durf.
    Wij wisten wel dat jij heel avontuurlijk was ingesteld en ook iets uitprobeerd.
    Maar dit is toch even wat anders, knap gedaan.
    Zo te horen geniet je nog van elke mommend dat je daar bend.
    En is de sfeer in de groep ook geweldig.
    Hopelijk zet dat vierusje niet echt door wand dat zou toch sonde zijn als dit jou laaste dagen nog zou verknallen.
    Leuk dat er nu nog wat meer foto's bij staan, geniet ernog maar lekker van.
    Groetjes en een dikke kus; Pa en Ma

  • 07 Oktober 2011 - 16:21

    Honorio:

    heey, blij dat jij naar je zin hebt, vraagje: astrid wil heel graag de baby kangaroe als huisdier hebben, dus als je hem naar hier kan smokelen ben ik jou heel dankbaar ;) en solaya mis jou, eingelijk we allemaal. geniet nog van je reis en tot volgend week. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Dromen laten uitkomen: Australië

Deel een

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2011

Weer thuis

09 Oktober 2011

Sydney

07 Oktober 2011

Dag zesentwintig en zevenentwintig?

06 Oktober 2011

Vervolg dag vijfentwintig

06 Oktober 2011

Dag vijfentwintig
Amy

Actief sinds 20 Juli 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 29431

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 03 December 2012

Dromen laten uitkomen: Tasmanië en Nieuw Zeeland

09 September 2011 - 09 Oktober 2011

Dromen laten uitkomen: Australië

Landen bezocht: