te veel vrije tijd - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu te veel vrije tijd - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Amy Bruijn - WaarBenJij.nu

te veel vrije tijd

Door: abru

10 September 2011 | Hong Kong, Hong Kong

Geschreven op 10-9-11 te Hong Kong Airport om 19.30u (nl tijd 13.30u)

Tsja.. zeg eens heel eerlijk.. Wat zou jij doen als je zoveel vrije tijd had en wist dat je in de beschikking was van een gratis computer met internet en niet wist wanneer de volgende keer zou zijn..

Dus ja, hier weer een berichtje uit het inmiddels al zeer donkere Hong Kong. Nu echt voor de laatste keer.
Wilde toch nog ff proberen of ik al kon inchecken voor mijn vlucht van morgen.
Helaas niet gelukt, maar ach, het is toch maar voor 2,5u dat komt vast wel goed ongeacht waar ik zit ;-)
Vanmiddag door gebracht met mn blote voeten op een bankje en een boekje erbij. Heb mijn reisgids van australie al voor een groot deel doorgelezen nu. Wel nog ff een cola(light deze keer ;p) achterover gegooit, want door stil op een bankje een boekje te lezen, wordt je niet echt wakkerder van en deze donkerte buiten helpt ook niet echt mee. Achja komt wel goed ;-)
Over jetlag's gesproken. Het enige wat last heeft van een jetlag is mn maag. Loop echt al de hele middag met buikpijn :s Maar heb toch net om 18.15 maar wat warms gegeten. Het begon goed, maar halverwege had ik het wel al weer gehad. Achja morgen nog een dagje en dan zal het vast allemaal wel weer goed zitten. Mijn volgende vlucht is gelukkig maar twee uur verder verschil.
Zal zo eens kijken bij welke gate ik moet zijn. Met 80 gates is het een beetje lastig gokken he ;-)
Ben in Hong Kong trouwens volgensmij wel millionair :p Wisselde €20 en kreeg 197 HK$ terug ;-)
Ik ben btw benieuwd zo. Een bejaard stel dat naar Jakarta ging vertelde mij dat er naast hun een meisje zat dat ook alleen naar australië ging. Wie weet..
Achja, we zullen wel zien ;-)

Nou nu echt tot de volgende keer.